27 Mart 2012 Salı

Lookbook Kore çıkartması


malumunuz son günlerde bir lookbook fırtınası aldı başını gidiyor...birkaç ay önce dayanamadım ( oturup ders çalışmam gerektiği halde ) bende girip baktım nedir bu lookbook diye...kısacası modanın yeni adresi diyebiliriz...
gerçi ne kadar yenidir orası tartışılır ama benim için oldukça yeni bir site daha doğrusu oldukça yeni bir akım...akım diyorum zira orada giyilin giysileri, ayakkabıları, yapılan kombinleri bizim semtte yapacak olsam adım zır deliye çıkar...
yani normalde giyemeyeceğimiz garip şeyler ...hepsi mi öyle hayır tabikide...arada bak işte bunu bir yere kopyalamalıyım diyebileceğimiz kombinler de mevcut ama bunlar da bir elin parmaklarını geçmez...
anlayacağınız %95'i sadece bakmamız ve kesinlikle uygulamamamız için yapılan seçimler....


modayla uğraşan erkeklere ülkemizde pek iyi bakılmaz bilirim...ama bu halkımın değil o modacı erkeklerin suçu...yani tamam modaya uyun da kadın gibi giyinmeyin be kardeşim ...yoksa biz de isteriz Türk erkekleri de bakımlı olsun...işte bu sitede modayla uğraşan hatırı sayılı miktarda erkek de mevcut...
arada gerçekten de hem tipiyle hem de giyimiyle ''taş'' diye tabir edebileceğimiz beyler olsa da bazıları öylesine batırıyorlar ki ''tamam vazgeçtim erkek dediğin pembe giymez ve döşü kıllı olur'' diyesim geliyor...:S

ama bugünkü konumuz yukarıda yazdıklarım değil de koreli onnilerimizin lookbook görünüşleri...


not: resimlere bakınca siz de göreceksiniz ki bu asyalıların zayıflıkları bizi çileden çıkartmaya devam ediyor....q2
















































bir iki tane de ''oppa'' resmi eklemeden bitirmek istemedim...:P





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder