7 Mart 2012 Çarşamba

Angelina Jolie Megan Fox'a özenirse ne mi olur ?! AngelinaJoling...

şu an suratımda kocaman bir gülüşle yazıyorum bu satırları...her şeyin bir ''akım'' olduğu günümüzde çok lazımmış gibi bir akım daha ortaya çıktı....e normal tabi, gelişen teknoloji yüzünden iyice tembelliğe alışan insanlar enerjilerini atmak için planking gibi çok gerekli bazı akımlara başvuruyorlar...
şimdilerde ise Oscar ödül töreninde angelina'nın yaptığı bacak ayırma akımı var...

bana göre Angelina'nın bu hareketi Megan Fox'a atıfta bulunmak amaçlı yapılan bir şey...
malum bazı ürünler son günlerde Megan Fox, Pamela Anderson gibi ünlüleri kullanıyor ve ortaya iğrenç reklamlar çıkartıyorlar...ki ben Angelina'nın o anlamsız hareketini de bu reklamlarla alay etmek olarak yorumluyorum...

bakın ve siz karar verin...







benim bacağım senin bacağını döver diyorlarsa eğer Angelina'nın ölü gibi beyaz ve sadece kemikten ibaret olan bacağını Megan'ınki açık ara farkla geçer....

aslında bu akımla ilgili daha nice; spikerlerin, radyocuların, gençlerin, yaşlıların ve hatta türklerin ilginç ve bir o kadar güzel fotoğrafları da mevcut... ama ben ekleyip görüntü kirliliği yaratmayayım şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder