4 Mayıs 2012 Cuma

Persons of İnterest - açılış - You are being watched...


"You are being watched. The government has a secret system: a machine that spies on you every hour of every day. I know because I built it. I designed the machine to detect acts of terror, but it sees everything. Violent crimes involving ordinary people, people like you. Crimes the government considered irrelevant. They wouldn't act, so I decided I would. But I needed a partner, someone with the skills to intervene. Hunted by the authorities, we work in secret. You'll never find us, but victim or perpetrator, if your number's up...we'll find you."


''İzleniyorsunuz. Devlet gizli bir sisteme sahip; günün her saati sizi izleyen bir makine.Biliyorum, çünkü ben tasarladım. Ben o makineyi, terörist eylemleri bulsun diye tasarladım. Lakin tasarladığım makine her şeyi görür. Örneğin, normal insanların işlediği şiddetli suçları görür. Sizin gibi insanların. Devletin alakasız sandığı suçları görür. Onlar bir şey yapmayınca, ben kendim yapmaya karar verdim. Lakin bir ortağa ihtiyacım vardı. Müdahale etme yeteneği olan birine.Yetkililer tarafından arandığı için, biz de saklı çalışmaya karar verdik. Bizi asla bulamazsınız. Lakin kurban veye mücrim, eğer numaranız geldiyse biz sizi buluruz.''



dizinin başında Harold Finch'in ( Michael Emerson ) sesinden bu bölümü duymak çok hoşuma gidiyor...hatta zaman zaman şarkı mırıldanır gibi bu partı mırıldandığım dahi oluyor...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder