1 Mayıs 2012 Salı

Guzal Tursunova - Nam-ı diğer Becky



Rooftop prince'yi izlemeyen kalmamıştır herhalde...ne kadar muhteşem bir drama olduğunu zaten hepimiz biliyoruz....keza oyuncuları da öyle...pek çok sitede - blogda oyuncu tanıtımları yapılıyor sürekli...ama henüz Guzal Tursunova'nın tanıtımını görmedim ben bir yerde...madem öyle neden ben tanıtmıyorum güzel kızımız Beckyciğimizi....


  • Sahne adı: 구잘 투르수노바 / Guzal Tursunova
  • İsim: Guzal Tursunova Saidahmedovna
  • Meslek: Oyuncu ve model
  • Doğum tarihi: 1985-Nisan-25
  • Doğum yeri: Özbekhistan
  • Boy: 170cm
  • Kilo: 50kg
  • Burcu: Boğa

Rol aldığı diziler...
Rooftop Prince -  2012
Real School - 2011
Golden Fish - 2010


yani sözün özü Becky'miz Özbekistanlı...zaten diziyi izlerken de farketmiştim, konuşması biraz ruslarınkini andırıyordu...
Kore'de show dünyasına girmesi de 2008 de yapılan Global Talk Show'un Chit Chat of Beautiful Ladies bölümüyle olmuş...pek çok ülkeden gelen yabancıların Korede yaşamasını konu alan programlardan birisi...


çok aradım ama maalesef vidyo bulamadım o proğramla ilgili...









































































1 yorum:

  1. ben de her yerde bu kızın ismini arıyodum nereli diye.. diziyi izlerken diyodumm bu kız korelilere benzemiyo kim acaba diye?

    YanıtlaSil