28 Ocak 2013 Pazartesi

Rita olmuş Riri !!!

Alında başlığı Riri vs Rita şeklinde yazacaktım ama Rita'yı ne kadar beğensem de henüz Rihanna ile karşılaştırılamayacağı görüşündeyim...



Konu gayet açık aslında, son zamanlarda medyada sık sık karşılaşmaya başladığım bir tartışma konusu bu. "Nedir efendim bu konu?" diyeniniz varsa, özellikle Rihannanın fanlarının çok kızdığı daha da doğrusu haklı sebeplerle yadırgadığı bir olay; Rita Ora'nın yaptıkları, giydikleriyle falan Rihanna özentisi oluşu...

Maalesef bu konu uzun zaman önce benim de dikkatimi çekmişti. Ama artık iş öyle bir boyuta gelmiş ki özentilikten çıkıp kopya olmaya doğru gidiyor ki bunu Ritaya pek yakıştıramadım...
kızım tipin güzel, albenin var, sesin zaten çok hoş, yorumunu da beğeniyoruz... Bu kadar şey varken ne gerek var bir başkası gibi olmana, kendin ol biraz...

Hatta bak bu şarkı da Tarkan'dan sana gelsin ;)



Buyrun Rihanna'nın hayranlarını gıcık eden, Rita'nın hayranlarını düş kırıklığına uğratan, Rita'nın kopya halleri...


























her ne kadar Rihanna'yı kopyalasa da bana Beyonce'yi de fazlasıyla anımsatıyor...





Acaba Jay-Z ile çalıştığı dönemlerde Jay buna Rihannanın eskilerini ve Beyoncenin saç-makyaj sorumlusunu mu gönderdi acep diye sormadan edemiyorum...

hayır bir de sürekli pişti durumları var kızcağızın... :S






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder