4 Nisan 2012 Çarşamba

Geç buldum - Wild Romance


başlığa geç budum yazdım ama aslında geç bulmadım...yayınlandığı günden beri kaç defa izlemeye niyetlendim ama hep bir aksilik çıktı öyle olunca ben de üzerinde durmadım....şimdi de mini tatilimden istifade yeni dizilere başlamışken şansımı tekrar Wild Romance'dan yana kullandım...iyi ki de öyle yapmışım...:)



öncelikle diziye başlamamın asıl nedeninin konusu yada yönetmeni değil baş rol oyuncuları olduğunu söylemem gerek...zira ikisi de çok iyi oyuncular....
hele de ikisinin birbirine pis pis bir gülüşü var ki o bile diziyi izlemek için başlı başına bir neden...

konusunu -gene- uzun anlatmayacağım...işte bir kız var kara kuşak sahibi bir koruma ve tam bir ''erkek fatma'' oğlan da hafif serseri ama yetenekli bir sporcu ve tabi burnu havada bir tip...kız oğlanı dövüyor ve ikisinin görüntüleri medyaya düşüyor...malum konu medya olunca ikisi de kovulmamak için birlikte çalışmak zorunda kalıyorlar ve kız oğlanın koruması oluyor...

erkek gibi kız ve havalı, serseri bir erkek..klişe konu ama işleniş ''tam tetematında''...dün bir çırpıda 4 bölüm izledim ve gerçekten bayıldım - ki annem sen gene ne izliyorsun bu kadar komik diye meraktan çatladı...-

işin tek kötü yanı ilerleyen bölümlerde SNSD üyesi Jessica diziye girecekmiş...:S

bu sefer resimlerde pek spoiler yok... gönül rahatlığıyla bakabilirsiniz...:)














veee tabiyki çizimler....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder