9 Nisan 2012 Pazartesi

Zombie Walk İstanbul 2012



gelenekselleşmeye başlayan bana göre süper bir etkinlik...demiştim ya kurt adam, vampir vs. yerine zombiler, mutantlar tercihimdir izlenecekler listemde...:))

etkinlik güzel olmasına güzel de etkinliğe katılanlar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim...parklarda piknik yapan ailelere bulaşıp çocukların - doğal olarak - korkmalarına hatta ağlamalarına neden olmak, çiçekleri ezmek ve kendi yolunda her şeyden bir haber gitmekte olan insanların araçlarının üstüne atlamak kısacası taşkınlık yapmak ne demek ya?! şu güzelik etkinliği güzel güzel yapsanız, böylece bir daha izin alırken sorun yaşamasanız, haberlerde taşkınlık resimleriniz çıkmasa ve biz de ''bravo! çok iyi yapmışsınız seneye ben de katılmak istiyorum'' falan desek nasıl olursa acaba...bu tarz etkinlikleri çok sevmeme rağmen maalesef hala bu kültürün bizde tam olarak gelişememesinden dolayı hiçbirine katılamıyorum...:(

neyse kısacası o taşkınlık yapıp etkinliğe gölge düşürenlere kızgınım ama tabi bu demek değiş ki katılan herkes böyle yaptı...oraya gayet de ne amaçla geldiğini bilen ve eğlencenin tadını çıkartan insanlar da mevcut...

bunlar -bence- etkinlikteki en güzel resimler ( bulabildiklerim arasında...:)



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder