1 Nisan 2012 Pazar

Şahane bir dizi başladı - Rooftop Prince

sınavdan çıktım, mutsuzum ve saatlerce soğukta dikildim falan ama eve geldiğimde yaptığım ilk şey karnımı tıka basa doyurup hemen bilgisayarımın başına geçmek oldu...:))


yep yeni bir dizi keşfettim...Rooftop Prince.


ilk üç bölümünü hemencecik izledim...zaten toplam 20 bölümcük olacakmış...kore yapımı bir dizi...oyuncular da genelde tanıdık isimler...şimdi size tek tek oyuncuları tanıtmıycam isteseniz pek çok sitede bol bol tanıtımlar mevcut zaten, kalabalık yapmayalım yani...;)

ama kesinlikle tavsiye ederim neden çünkü gerçekten komedinin hakkını veriyor...konusu bir çeşit ışınlanmayla geçmişten 300 yıl sonrasına ışınlanan bir veliaht prens ve onun üç sadık hizmetkarı ...prens ölen prensesini arıyor falan ...olaylar şimdilik komedi ağırlıklı olsa da ileriki bölümlerde izleyicileri bol bol aşk ve dramanın beklediğinin sinyallerini de veriyor ...

resimde de gördüğünüz gibi ''oppa''lar bariz derecede teletabisleri ( böyle mi yazılıyordu bu? :S  ) çağrıştırıyorlar...zira dizideki esas kızın bunlar yemek yemeden giyinmeye, diş fırçalamaktan arabaya binmeye kadar her şeyi baştan öğrettiği düşünülürse gerçekten de bir çeşit androit teletebis gibi bir şeyler....


burdan sonrası bol spoiler içerie...!!!
söylemedi demeyin...;))
- Bahsetmeden geçemiycem - bizim bu muhteşem dörtlünün asansörü kabin sanıp üstlerini değiştirdikleri bir sahne varki dillere destan...:))))
başa sarıp tekrar tekrar izlemek zorunda kalmıştım....:P








otobüse binerken ayakkabılarını çıkarttıkları sahne süperdi....:)))

ve tabiyki paranın üzerinde krallarının resmini görünce bile saygıda kusur emediler....:D








e malum dizi asya'dan çıkınca chibi tan'larsız olmaz....:)












4 yorum:

  1. Daha önce duymuştum bu diziyi ama izleme fırsatı bulamamıştım, gerçekten güzel diziye benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni başlayan bir dizi olmasına ragmen -özellikle oyuncu seçimlerinden dolayı- şimdiden dizinin pek çok izyeyicisi var...populer çeviri siteleri de altyazısı çıkar çıkmaz çeviriyorlar...o konuda çok şanslıyız... :)


      henüz izlemeye başlamadıysanız kesinlikle tavsiye ederim...gerçekten klasik bir konu olmasına rağmen asya kültürüyle güzel harmanlanmış, tadında bir dizi... :)

      Sil
  2. Bende çok beğendim ,yobomda beğendi,kızlarımda beğendi hatta erkek yiğenim var o bile beğendi :))) beğenilmeyecek gibi değil değişik bir kurgusu ve... var ^^ İnş. sorunsuz ve seri bir şekilde biter^^.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wow...siz ailecek izliyorsunuz demek....süpermiş...:))

      olayı fazla dramatikleştirmezlerse ve finalini güzel bitirirlerse benim için arşivlenen diziler arasında yeri hazır bile...

      bu arada onnim kızlarını benim için öp...^^

      Sil