3 Nisan 2012 Salı

Game of Thrones 2. sezon 2. bölüm nete düştü




yayınlandığı günden beri bu dizinin ''fan''ları arasındayım...gerçekten çok başarılı bir yapım...hele o açılış müziği ve animasyonu yok mu...!





arkadaşlarım arasında filmiyle tatmin olmayıp kitabını okuyanlar da var...e tabi hal böyle olunca bizim de pek çok muhabbetimiz bu dizi-kitap serisi üzerine kurulu oluyor...
sabırsızlıkla beklediğimiz ayların ardından dün ilk bölümü geldi ama sanki ilk bölüm o beklentiyi karşılamadı gibi...hatta gibisi fazla, evet dünkü bölüm hevesimi kursağımda bıraktı...:(

ama işin garibi daha dünkü bölümün hezimetini  atlatamadan bugün internet sitelerine 2. bölümü düştü...benim canıma minnet tabi, gerçi amaç tam olarak neydi bilemiyorum...ama fikir yürütmem gerekirse dünkü bölümden yapımcılar da memnun değillerdi ve beklenen tepkiyi göremedikleri için hemen bir atak yapmak zorunda hissetmiş olabilirler kendilerini....

kısacası pazartesi ikinci sezonun ilk bölümü salı da ikinci bölümü yayınlandı (internette).
ikinci bölümün henüz alt yazısı mevcut değil ama an itibariyle çevrilmekte...muhtemelen bu akşam o da tamamlanmış olur ve gönül rahatlığıyla ikinci bölümü izlersiniz...

bilmeyen yoktur ama gene de küçük bir uyarı bu dizi  +18 yani ona göre izleyin...yok ben günaha giremem falan diyorsanız tv'de dublajlı olarak yayınlanmasını bekleyin...malum sahneler kesilmiş oluyor ve sizin ruhunuz duymuyor...ama ne yalan söyliyim ben internetten izliyorum...zira o kesilen sahneleri izlemek gerçekten doğru değil biliyorum ama o sahnelerde söylenen bir sözün dizi için baya önemi oluyor ve kaçırmak istemiyorum...
Allah affetsin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder