27 Nisan 2012 Cuma

Makyajın Gücü Adına / Power of Make-up


makyaj konusunda yeteneksizlikte nam salmış birisi olarak sık sık youtube yüklenen eğitici makyaj vidyolarını izliyorum...izliyorum izliyorum da bir faydasını görebiliyor muyum? tabiykide Hayır...:((

neyse, aslında çok güzeller diye kıskançlıktan çatladığımız pek çok ünlünün makyaj harikası olduğunu pekala biliyorum...özellikle Hollywood bu konuda baya yetenekli makyözlerle dolu ama asyalıların da onlardan geri kalır yanı yok....

bizzat aldığım capslerle ne demek istediğimi beyninize kazımak istiyorum...
yanlış anlamayın kendimi düşünüyorsam namerdim...sırf topluma katkı olsun diye...XD

hayır her defasında kendime sormadan yapamıyorum...şimdi bu kızların yaptığı makyajsa benim yaptığım pardon yapamadığım ne? :S














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder