28 Mart 2012 Çarşamba

Lookbook - Japan ( part 1 )

lookbook dedik, eşittir ilginç moda akımları dedik, e bunu da geçler yapıyor dedik, dedik dedik de Japonlardan hiç bahsetmedik...oldu mu ama çok ayıp ettim bak şimdi...kınıyorum kendimi...

efendim bu Japonların ( ki yanlış anlamayın kendimi bildim bileli acayip severim Japonları ve Japon kültürünü ) enteresan özellikleri var...malumunuz geçmişlerine çok önem verdikleri gibi bir kısmı  da aşırı derecede modernliği falan abartır...Cosplay akımı ise dünyaya ün salıp çoktan Japonya sınırlarını aşmış ülkemize bile ulaşmıştır...
neyse işte çılgınlık diyince benim ilk aklıma gelenler Japonlar olur hep...
hatta o kadar ki hamile olmaları bile bu duruma engel teşkil edip, bu ablalarımızı uslu uslu yerlerinde oturtamıyor...o.O

bende üşenmedim lookbook Japon kullanıcılarını tek tek gezdim...ama tek başlıkta toparlayamayacağım kadar resim var şu an...dolayısıyla vaktim oldukça part part yayınlayacağım...
















































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder