11 Ağustos 2012 Cumartesi

Mr.Maana

''selam blog camiası nabersiniz? '' bakalım gibi sulu bir giriş yapmak üzereyim ama yok yapmıyorum... :))
anlayacağınız gene gereksiz bir neşe içindeyim, hadi hayırlısı...
''aylardır bloga bir yazı, bir yorum bile yazmadın bir de yüzsüz yüzsüz neşeliyim mi diyorsun'' falan demeyin...
malum sınavlar, sonuçlar, Ramazan, tatil derken boşladım biliyorum ama telafi edicem... :P

mesela şimdi bomba gibi bir haberle geldim;
bilmiyorum hala bilmeyeniniz, üye olmayanınız var mı ama ben gene de olur da duymamış olanlar varsa diye taze bir yazı yazayım dedim... :)
şimdi  mr.maana  diye bir site açıldı, çok değil 4-5 ay önce...yani tazecik bir site ellerimizde büyüyecek... :)
mr.maana bir çeşit sponsorlu yarışma sitesi...TV programlarının internetteki şekli gibi...
her an aktif 15 ile 20 kadar yarışma mevcut mr.maana'da...yaz gezisinden tutun nutellaya, çeşitli kitap ödüllerinden tutun parfümlere kadar pek çok ödül mevcut...

yarışmaların bazılarına sadece 4 kere katılmak mümkünken bazılarına ise gün aşırı katılınabiliyor...
ki bir yarışmanın bitmesi bir ayı bulabiliyor ( tabi bu süre ödülün büyüklüğüne göre değişiyor...)
bu da demek ki site bu yarışmalar için minimum 30 kez katılma hakkı sağlıyor...yani şansınız artıyor..artık o kadar genç ve dinamik katılımcı içinden kazanmak da sana kalmış yani :)

her yarışmada fix 15 soru mevcut...her 15 sorunun 2-3 tanesi sponsor sorusu...sanırım mr.maana dilinde bu sorulara altın soru deniyor...işte bu altın sorular o yarışmada yarıştığınız her seferinde tekrar tekrar karşınıza çıkıyor...ilkinde bilemeseniz bile size cevabını söylüyor ve diğer yarışmalarda soruyu gördüğünüzde direk doğru cevabı işaretleyebiliyorsunuz...işin önemli kısmı da burası çünkü aynı zamanda zamanla yarışıyorsunuz...cevabı ne kadar erken verirseniz o kadar kârlısınız...

hmm birde bu 3 altın soru haricindeki sorular her şeyden gelebilir; güncel haber soruları, magazin, dizi/film soruları, genel kültür yada sporla alakalı binlerce soru var...dolayısıyla bir kere karşılaştığınız bir soruyla bir daha karşılaşma ihtimaliniz çok düşük...
ki 200'e yakın sorusu onaylanmış hatta bu onaylanan sorular sayesinde iki kez profil puanı uygulamasından ödül kazanmış biri olmama rağmen kendi sorduğum sorulardan sadece 1 tanesine rastladım... şanssız mıyım ne?!  :))

bir de neredeyse unutuyordum katılım ödülü diye de bir şey var...bazı yarışmalarda, katılan her üyeye verilen bir ödül...nasıl bir şey bu katılım ödülü derseniz mesela; bir restorantta organik kahve, yada bir alışveriş mağazasında %20 indirim gibi...


benim kazandığım ödüllere gelirsek dediğim gibi iki ödülümü de profil puanı uygulaması sayesinde kazandım...evet bu da demek oluyor ki hiçbir yarışmayı kazanamadım (henüz)  T.T
ama durmak yok yola devam diyerek yarışmaya devam ediyorum...polyanna gibi iyimser bir yaklaşımla diyebilirim ki ''bir gün mutlaka bir ödülü beynimin ve bileğimin hakkıyla kazanıcam'' ...diyorum demesine de üstüne bir de nihahaha şeklinde bir kötü kahkaha atasım geliyor...

neyse benim kazandığım ödüller 4 gb'lık iki mini mp3 çalar...çok tatlı bir alet...boyutuna göre gayet işlevsel...hediye etmiş olmasaydım bir resmini eklerdim...bilirsiniz hediyeyi hediye etmek sünnettir...gerçi ben onu tamamen sorularımın bana verdiği yetkiyle kazandım ama olsun... :D

son söz

anlayacağınız ben siteyi çok sevdim...sadece ödül kazanmak anlamında değil sorular da çok  işe yarar...cidden hiç bilmediğim sorularla karşılaşabiliyorum...bana bu anlamda ( bilmediklerimi öğrenmem anlamında ) katkı sağlıyor ve araştırmaya itiyor...zaten eski bir Fizik öğrencisi olduğumdan araştırıp düşünmek benim işimin bir parçası...

bence siteye girip yarışmalara başlayınca zaten ne demek istediğimi anlayacaksınız... :)
şimdiden hepinize iyi yarışmalar,
iyi eğlenceler... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder