10 Kasım 2012 Cumartesi

Mr.Maana diyor ki ''Kasım'da Aşk Başkadır''


Hani hep diyorum ya mr.maana 'da yarışmaktan özellikle de ödül kazanmaktan çok zevk alıyorum diye, heh işte Kasım ayı da Mr.maana için extra profil puanı ödülü demek...
Neden mi?
Buyrun kendiniz bakın;  kasımda mr.maana'da baskadır .


Epeydir okumak istediğim, sürekli arkadaşlarım tarafından tavsiye edilen ama fırsatını bulup da bir türlü okuyamadığım bir kitap Kürk Mantolu Madonna...
Demek kısmet bu zamanaymış... ( sizin de farkettiğiniz gibi ödüller benimmiş gibi konuşuyorum... ne diyebilirim ki bu ödülleri kaptırmaya niyetim yok... :D )



İtiraf ediyorum sürekli dizi / film izleyen, oturup saatlerce tartışan, yorumlar yazıp değerlendirmelerde bulunan ben bu filmi izlemedim hala...


Çayı bile her daim kupada içen biri olarak değişik tasarımlı kupalara her daim kapım sonuna kadar açıktır...
Ama bu kadar da bencil değilim ya, madem Kasım ayındayız e benim de bir sevgilim yok annem ve babama hediye ederim bende... :))
ne kadar da hayırlı bir evladım ... :p


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder