30 Eylül 2012 Pazar

Ben Yaptım / My Diy idea

artık hemen hemen her blogda karşılaştığım ''Ben Yaptım / My DIY Idea'' başlıklarına bir yenisini de ben ekliyorum...

bu arada ne alaka bilmiyorum ama şu an fonumda Misket Havası çalıyor.... :))))))

neyse son zamanlarda epeydir ara verdiğim tasarımlarıma okulların açılmasıyla yeniden başladım...iş, güç, tatil, okul falan derken baya ara vermiştim ( 1 yıl kadar )...ama şükür ilham perilerim boş boş oturmaktan sıkılmış olsalar gerek ki iş başı yapmaya karar verdiler...ee hal böyle olunca projelerim de birbirini izledi...

ve ilkiyle karşınızdayım... :)

iki yıl önce aldığım ama hala markanın stantlarında satışı devam eden ( torunlarıma kadar gitcek herhalde 3 senedir aynı tasarımı satıyorlar..) aşağıdaki siyah ayakkabı bir anda gözüme çok donuk görünmeye başladı...
tabi bunda yazdan hala çıkamamış olmam da etkili olmuş olabilir... :P

malzeme listesi falan saymama gerek yok...
gerek olan şeyler zaten her genç kızda mevcuttur...
birkaç farklı renkte oje, parlatıcı, ayakkabı spreyi ve bir çift ayakkabı... :D

yapılışını falan da anlatmayacağım zaten her şey ortada...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder