4 Eylül 2012 Salı

Mr.Maana - Gelsin Hediyeler -

Hatırlarsanız   Mr.Maana 'nın Kim? olduğunu bu yazımda gayet uzun uzadıya anlatmıştım...
işte bu gün gene Mr. Maana'nın Mecidiyeköydeki ofisindeydim...orada gayet keyifli bir saat geçirip üstüne bir de hediyelerimi alıp dönünce bu postu yazmam farz oldu artık...

Üstelik bu sefer bir değil 3 hediye ile döndüm...

1.  Bir adet 4 gblık bir mini mp3 ( Temmuz ayı profil puanı hediyem )
2. Yarına Dokunmak adlı bir Nurgül Çelebi kitabı  ( Ağustos ayı profil puanı hediyem)
3. olarak da sevgili Silva Hanım'ın bana hediye etmiş olduğu Önce Aşk isimli bir Nursel Calap Oral kitabı...

extradan gelen bu hediye içinde Silva Hanıma tekrardan teşekkür ederim.... :)

önceki yazında resim ekleyememiştim ama bu sefer Ödüllerimi bizzat göstermek istedim... :))
3 aylık bir üyeliğin ardından kazanılan 4 ödül, mutlu muyum ne!
:P





ayrıca küçük bir not geçmek isterim duyduğuma göre Mr.Maana 'da hazırlık aşamasında olan pek çok yenilik varmış ama o da size sürpriz olsun... :)

duyanlar duymayanlara anlatsın efendim mr.maana da yarışan kazanıyor... ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder