25 Aralık 2012 Salı

Ben Yaptım / My Diy idea (3)


Öhöm öhöm, bir "Dıy İdea" başlığıyla daha karşınızdayım...
istediğim gibi yaka bulamadığımdan dolayı aylar önce yapmış olduğum iki yaka olmasına rağmen yazmak yeni aklıma geldi...
ama paylaşmak istedim... ^^

yapımları aslında oldukça kolay...birisi artık bedenime olmayan  : (  beyaz bir gömleğimin yakası diğeri ise yeni almış olduğum halde düşüp yırttığım bir kot pantolonumun bir bacağından yaptığım bir yaka.... ; )
pantolonun kumaşı o kadar hoşuma gitmişti ki atmaya kıyamadım... : p

ilki için şurasını şöyle burasını böyle yaptım diye anlatacak bir şey yok...zaten hazır olan bir yaka üzerine tasarlamış olduğum boncukları diktim sadece...








bu ise biraz zahmet isteyen bir yaka oldu... dikiş makinem olmadığından makine dikişini elimde yaptım...
söylemesi ayıp biraz marifetliyimdir...
ve ortaya bu çıktı... :)

ilk olarak pantolonun bir paçasına kuru sabunla üstteki yakamı kullanarak nasıl kesmem gerektiğini çizdim...


görüldüğü gibi iğne yardımıyla da elimde diktim...
benim için bu kısım uzun sürdü ama makinesi olanlar için 2 dklık bir işlem...

ve ortaya yaka çıkmış oldu...
ben de bu şekilde inci görünümlü boncuklarla süsledim...
oldukça sade ama hoş bir görüntü oldu...


işte benim için işin en zor kısmı burası oldu...
uygun düğmeyi seçmek...

nihayetinden buna karar verdim...
bence sonuç güzel oldu...^^
bu kadar da mütevazimdir işte... : D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder