17 Aralık 2012 Pazartesi

Beni Aşka İnandır

Ne olacak benim bu başlıklarla konu içeriklerimin uyumsuzluğu bilmiyorum... :D
Normalde böyle bir post başlığı görsem ya kişisel bir yazıdır ya da dramanın dibine vurulmuştur diye okumam...
Ama siz okuyun efendim;
Yani dikkat bu bir Aşk yazısı değildir... ;)


Mr.Maana  dan kazandığım bir ödül yazısı daha, üstelik bir de değil toplam üç ödülden oluşan bir paket... :)




Uzun zamandır arkadaşlarım tarafından ısrarla tavsiye edilen ve bir türlü fırsatını bulup okuyamadığım, ama her daim aklımda olan bir kitap olan; Kürk Mantolu Madonna
Mudo'dan şık bir kupa, ve Kasımda Aşk Başkadır filminin orjinal türkçe alt yazılı versiyonu...

Yani anlayacağınız bu Kasım ayında kazandığım ödül...
Ama malum sınavlardan anca gidip teslim alabildim ödülümü... :D

Bu cuma akşamı, matematik vizesinden çıkıp gittim Mecidiyeköydeki Mr.Maana ofisine...
İyi ki de gitmişim, çok keyifli bir yarım saat geçirdim...
Her ne kadar isim Mr.Maana olsa da ofis güzel ve samimi bayanlarla doluydu, her zamanki gibi...
doğal olarak bizim de muhabbetimizde oldukça samimi ve sıcaktı... ^_^


2012 nin son ayının profil puanı ödülü ise çeyrek altın'mış
T.T    T.T
Bu ödülü sırf sınavlarım yüzünden kaçırdığım için ağlıyorum şu an ya...
Gerçi her şey bitmiş değil ay sonuna daha çok var, şansımı denememde yarar var... ; )

Sadece benim değil sizlerin de şanslarınızı denemeniz gerek bence ... ; )


Bir de bir güzellik daha var mr.maana'da dilak ağacı

O da nesi dediyseniz eğer, efendim size dileyin bizden ne dilerseniz...
Yeni yarışmalardan kazanmak istediğiniz ödülleri bize söyleyin, uygun olanları biz de size getirelim,
ee daha ne olsun...
Artık bir zahmet ellerinizi ceplerinizden çıkartın ve yarışın ve dilediğiniz ödülü kazanın...

Benden bu kadar, bir dahaki ödül yazımda görüşmek üzere,
Esen kalın ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder