5 Şubat 2013 Salı

Mim'lenmişim....

Kuzucum, Zeynebim blog yazarlığına ara verse de mimlenmesi dolayısıyla yazdığı bu yazısında beni  de mimlemiş...Ki bu benim ilk mimim... :3

Kumaoo chingu ^^

Hadi 11 soruyla beni tanımaya çalışalım....




1) Abidin'e sorulmuş olan en zor soruyu soruyorum hey sen mutluluğun resmini yapabilir misin? o resmi bize biraz anlatır mısın ?
Şaka mı yapıyorsun acep...Ben ve "Mutluluğun Resmi" aynı cümlede...
Come on, U gotta be kidding me...

2) İşte bu benim şarkım dediğiniz bir şarkı varmı ? Bizimle paylaşırmısınız?
hmm...Bu konuda tek bir şarkı seçmek benim için çok zor...
Ama bu olabilir;


yada bu;

belki de bu;

bu da olabilir;



 ben karar veremiyorum ama anladın bence sen  :)

3) Bu güne kadar izlediğiniz en duygusal yada komedi filmi hangisiydi ? 
En duygusal mı en komik mi kara ver bacım... xd
Neyse ben ikisini de cevaplıyayım bari ;
En Romantik; A Moment To Remember ve The Notebook
En Komik; The Hangover ve Groundhog Day

4) İmkanınız olsa gerçekleştireceğiniz bir hayaliniz varmı ve nedir ?
O kadar çok ki hangi birinden bahsetsem karar veremedim...
Dünya turu yapmak benim çocukluk hayalim mesela...Kafamda bir Şapka, sırtımda boyum kadar bir çanta ile gezmek, her gittiğim yerde yeni insanlar tanımak yeni dostlar edinmek, bilmediğim pek çok şeyi öğrenmek, yeni yerler görüp yeni şeyler tatmak...
Her günümü keşkelerle değil de iyikilerle kapatmak...
...................................................................................................................
...................................................................................................................
...................................................................................................................

5) Sahne de izlemeyi en çok istediğiniz sanatcı kimdir ?
Shakira tabiki de... :p
Bir dönem deli gibi Shakira dinlediğim ve izlediğim için lakabım Shakiraya çıkmıştı...
Gerçi Beyonce'yi de unutmamak lazım...:p

6) Ayakkabınız mı yoksa çantanız mı daha çoktur ?
Ayakkabılarım  :D

7)Bağımlısı olduğunuz bir şey varmı ?
Kahve (gerçi son zamanlarda çay da)
Kolonya
İnternet
Kitap
Anime-Manga
ve Tasarım yapmak...

8) En sevdiğiniz Çikolata ? Reklam yapmak serbest :P
Bu konuda bir ayrım yapmıyorum sanırım...Daha doğrusu mutlaka yapıyorum da sürekli şunu yemek isterdim diyemiyorum...Dönem dönem değişiyor...
Mutsuz olduğumda en  acısından Bitter çikolata isterim,
Boş hissettiğimde daha yumuşak, kekli çikolataları tercihim ederim,
Umudum olduğunda ise tatlı ve sert, gofretli çikolataları tercih ederim...

9) İlk sinemada izlediğiniz film ?
Ne olduğunu hatırlamıyorum ama animasyondu diye kalmış aklımda...Her dönem karne hediyesi olarak ailecek giderdik Avşar sinemalarına... :)  Güzel günlerdi.........

10) Sanatın hangi dalıyla uğraşmayı isterdiniz? Yada uğraştığınız bir sanat dalı varmı?
Olmaz olur mu hiç şekerim...Bak bu konuda mütevazi olamayacağım...Kendimi bildim bileli severim Sanat ve sanata dair şeyleri...bence özellik göze güzel gelen her şey sanattır...
Tasarım yapmayı seviyorum, özellikle de takı tasarımı...Dövmeye bayılıyorum zaman zaman kendime geçici dövmeler yapıyorum....( sanırım 10 yıldır )
Dikiş ve örgünün benim üzerimde de - pek çoklarında olduğu gibi ) rahatlatıcı bir etkisi var...
Müzik dinlemeye bayılırım ama diyaframımı kullanamadığımdan söyleyemem...
Dansa kelimenin tam anlamıyla bayılırım...
Çizim yapmayı da çok isterdim...Ama beceremiyorum...Gerçi beceremiyorum dediğim kalem ve kağıt olunca beceremiyorum...onun dışındaki şeylerde enteresan şeyler ortaya çıkartabiliyorum... :))

11)En çok hangi soruya gıcık oldunuz?
Valla ne yalan söyleyeyim hiçbirine gıcık olmadım...Aksine çok sevdim soruları...^^


Şöyle bir bakınca biraz melankolik bir yazı olmuş sanki... :d


Gelelim benim sorularıma;

1) Son zamanlarda yapmayı en çok sevdiğin şey nedir?
2) En çok neye kızarsın?
3) En beğendiğin dizi-film-anime-manga-müzik-müzisyen-aktör kimdir? Bir soru olacaktı ama sen hepsini aradan çıkartı ver... :d
4) Sana göre en güzel reklam hangisidir merak ettim?
5) En özlediğin şey nedir yada kişi kimdir?
6) Fotoğraf mı video mu? Neden?
7) Diyelim ki bir araştırma merkezi patladı....Ortaya kimyasal maddeler, radyasyon yayıldı vs vs. ve bir mucize oldu... Artık doğaüstü bir gücün var...Bunun nasıl bir güç olmasını isterdin?
8) Hadi seninle senin için en eğlenceli olan şarkıyı söyleyeli. ( bu arada sence en eğlenceli şarkı ne ki? )
9) Yaptığın eeeeen büyük çılgınlık nedir?
10) Tam şu an ne olsun isterdin?
11) Aklına gelen ilk şeyi yaz, düşüme sadece yaz...


İlk mimim olduğu için beni kırmayacağını ve yazacak vakiti olduğunu düşündüğüm kişiyi mimlemek istiyorum...; Demet  ... Kolay gelsin bacım... :)
Bir de Zeynep var...kuzu biliyorum beni sen mimledin ama ben bu sorulara senin de cevap vermeni istiyorum...yeniden birilerini mimlemene gerek yok ayrıca ;)





2 yorum:

  1. Şu 11 den kurtuluş yok galiba napalım başa gelen çekilir :)...
    Cevapların çok güzeldi şarkılarına bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sorulara güzel cavaplar olur kuzucum :)) beğenmene sevindim ^^
      Valla mimlenen mimlenmez genelde ama kurallara uyamıyorum naparsın xD

      Sil