22 Şubat 2013 Cuma

Lets Do "Harlem Shake"

Ne menem bir şeymiş bu harlem shake ya...en son kendimi aile içinde kendi kendime sallanırken buldum...
ki baya kalabalıktım... hala, amca, yenge, kuzen ne ararsan vardı...tamam dedim Büşra bir kendine gel , ya da bir kedere dök içini şuraya rahatla...

Malumunuz her şeyin bir saniyede popüler olup "akım" haline geldiği günümüzde tam PSY ajusshinin at dansı - b.ku çıkartılması sebebiyle- popülaritesini kaybediyordu ki bu sefer de bu çıktı....
Birazcık araştırdım meğer bu Harlem Shake olayı yeni değilmiş...daha doğrusu yeniymişde değilmiş...
Şöyle ki gene siyahilerin çıkartmış olduğu bir dans türüymüş...ben 2006 ya kadar uzandığını okudum en son, sonrasında da araştırmayı bıraktım...gereksiz ve sıkıcı bir sürü video yüklenmiş...öylesine bir dansmış işte...

şimdilerde ise bu -deli- sayesinde 2 haftada Youtube'u harbi "shake"ledi...( türkçe öğretmenlerimden birisi okumaz inşallah...)



ama benim en beğendiğim ve sayısız kez islediğim ise bu;
(ne demeye sayısız kez izliyorsun demeyin...uyuşturucu gibi bir şey bu... :S  )



Yani nedir bu harlem shake'in olayı;
Bu enteresan müzik 15 saniyede bir yenileniyor...ilk 15 saniye o an o ortamdaki sadece bir kişi çarpılmışçasına hareketler yapıyor ve diğerlerinin hiç umrunda olmuyor...hatta bu sanki çok doğalmış gibi davranıyorlar..."bakmıyormuşum gibi çek kanka" dercesine...ikinci 15 saniyede ise, bu sefer istisnasız herkes SAÇMALIYOR....

Sizi bilmem ama ben bunu yapmayı çooooook istiyorum....  *-*


Babanızla bunu yapmanın düşüncesi bile güzel değil mi :D


Gecenin bir yarısı oturup tam 4 saat Harlem Shake izleyebildiğim için kendimi ayrıca tebrik ediyordum...
Tek hatası o geceyi benim yanımda geçirmek istemesi olan zavallı kuzenim ise 20 dakikadan sonra kendini asmak istedi...

Aynı durumun sizde de yaşanmaması için pek fazla video yüklemeyeceğim....

Ama biz Harlem Shake'i keşfedene kadar yapmayan kalmamış...Haber kanalları, spikerler,  kameramanlar ve ekibin diğerleri, yayın kuruluşları, showmanlar, show programları...............


benim gibi nice Türk'ün var olduğunu bildiğimden ilk aklıma gelen şey bizden de yapan olmuş mudur acep oldu...vee tabiki de olmuş...
ama maalesef keşke yapmasalarmış dedirten cinsten...yapanlara lafım yok kesinlikle yanlış anlaşılmasın...hatta sırf cesaretleri yüzünden tebrik ediyorum...ama sorun şu ki bu tarz eylemler bizim üzerimizde fazlaca emanet duruyorlar... yani bi tam anlamıyla "kop"amıyoruz biz... :(
o da malum baskı altında büyümemizden kaynaklı...çocukluğumuzdan beri aman kimseler bir şey demesin, aman kıçını başını iyi ört kimse bir şey görmesin, edebinle otur oturduğun yerde........... gibi bir ton şey biz tınlamıyoruz desek de bilinç altımızın en derin köşesinde sinsi sinsi bu günleri bekliyor...
neyse girmeyelim o konulara şimdi...

Buyrun efendim "Türk işi Harlem Shake"leriniz;




farkettiğiniz üzere en çok katılımı liseliler ve şirketler yapmış bizde... :D


derslere sırf yoklama için biri olsam da böyle birşey için sabahtan akşama kadar kampüste kalabilirim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder