5 Mart 2013 Salı

Konya'nın gururu grup; Kaşıks


Valla ne Gangnam Style ne de Harlem Shake ...Şu sıralar resmen beni benden olan dans Kaşık Havası...
Bir Konyalı olarak acayip derecede gurur duydum, koltuklarım kabardı resmen bu grupla...
Aferim len size...

Kaşıks; Yarı final dansı

Sağ olsunlar acunn medya Youtubede yayınlanmasına izin vermediğinden anca buradan izleyebiliyoruz... :((
Ee haliyle videoyu hala indiremedim...Ama bu durumda bile en az 40 kez izlediğimi söylesem abartmış olmam herhalde... :D

Acunun da hakkını yedim ama bu tarz gelişmelerde payı çok büyük...Gündemimize gereksiz yetenekler!! soksa da onun programları sayesinde pek çok insan neticesini kaldırıp birşeyler yapmaya, kendi yeteneklerini keşfetmeye yahut geliştirmeye başladı...

Malum geçen yıllarda bir Kolbastı çılgınlığı sarmıştı memleketimizin dört bir yanını... O kadar ki gösteri amaçlı Avrupa ülkelerine giden gruplar bile olmuştu...Ben de pek bir beğenmiştim...
Memleketimizin tanıtımını yapmak için yegane yöntemlerden birisi bence...Kendi kültürümüzü birazcık modern bir hale getirdik mi demek ki ortaya çok güzel görüntüler çıkabiliyormuş...
Ben bir organizatör olsam memleketimi tanıtmak için kesinlikle böyle aktiviteler düzenlerim...
Emin olun çok da işe yarar... ;)

Konyalıyım ama kaşık oyununu bilmem...Çocukken bir kere izlemiştim çok hoşuma gitmişti ama her zamanki gibi annemin verip de tutmadığı sözler dolayısıyla benim hevesim de güme gitmişti...
Sonralarda da doğru dürüst oynayan kimsecikleri görmedim...

Yeteneksizsinize katıldıkları ilk zaman ben de evet demezdim...Ama şu an "Maşallahları var"...
tü tü tüü diyelim de nazar değmesin :D
Şaka maka cidden çok sevdim bu grubu ya...
Şarkı seçimleri, hızlı geçişler ve sıkmayan performans için hocalarına da ayrıca teşekkür etmezsek olmaz...
Çok güzel iş çıkartmışsınız, ama lütfen böyle devam edin...



Ve konuşmaları, tam Konyalı işi ya...^^
İstanbul doğma büyümeyim (bunu söylerken iyi de yazarken çok iğreti duruyormuş), Konyaya anca yazları gidebiliyorum...Dolayısıyla bir memleket özlemi geldi resmen.... :)

buyrun şahane bir video daha...; grup kaşıks 

Bu arada yarı finali %86 oy ile geçtiler, ve nihayetinden finaldeler :)
Gerçi bir ara o kalan % 14'lük kesimi karşıma alıp "siz ne ayaksınız lan" diyesim geldi...

Neyse ... demem o ki "heh işte bize bunlarla gelin...."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder