9 Mart 2013 Cumartesi

Ben Yaptım / My Diy idea (5)


Diğer 4 Do it Yourself'in ne ki bir de böyle saymış da yapmış derseniz eğer buyrun efem.... ;)

Bu seferki oje ile boyama değil... Gerçi gene bir şeyleri oje ile boyadım ama size değişik bir şey göstermek istedim...

Sıkıcı t-shitlerimize biraz renk katalım...

Bilindik bir markanın geçen senelere ait bir koleksiyonundan bir parça...Sevgili yengem tarafından hediye edilmişti...
Teşekkürler yengecim :)
Oldukça rahat olması sebebiyle giymeyi seviyorum ama malum modanın hızla değiştiği çağımızda her şey bir anda eski moda olup çıkıyor...
Hal böyle olunca bende yeni öğrendiğim bir taktiği denemek istedim, ve sonuçtan çok memnunun...

Sonuç bu...Eğer yapmak isterseniz hangi t-shirtünüze ve tam olarak neresine uygulayacağınızı iyi seçmelisiniz...


Gelelim nasıl yapıldığına;

Ben t-shirtün kollarında uyguladım çünkü en uygun şekli oydu...



Önce seçtiğiniz bölgeyi yapacağınız hizada ikiye katlıyorsunuz...İyice düzleştiğinden emin olun...
Ardından önce 1cm kesiyorsunuz...aynı işlemi 1er santim aralıklarla tekrarlıyorsunuz ama sırayla ilk üçü 1-2 ve 3 cm olmalı...Ardından gelenlerin hepsi 3 cmlik olmalı...Kaç tane yapacağınız size kalmış...Şeklin büyük veya küçük olması isteğinize göre 3 cmlikleri çoğaltıp azaltabilirsiniz...
Püf nokta ise son ikide kesiklerin boyunu 2 ve 1 şeklinde azaltmanız...


Böylece kesikler açıldığında böyle görünmeli ; ( defne yaprağı gibi...)


Ardından kesiklerin her iki ucuna parmaklarınızı bastırıp kesilen parçaları çekmelisiniz, böylece o parçalar sünmüş olacak...


Bence bu şekliyle bile kullanılabilir  :)


Ardından en alttan ikinci parçayı alıp ilkinin içinden geçirmelisiniz...Her seferinde bir üsttekini alttakinin içinden geçirin...Parçalar bitene kadar...;


Tamamlandığında böyle görünmeli...;



En sonda kalan parçayı tam ortasından kesip kumaşın iç kısmından dikmelisiniz...
İşlem tamamdır... Güle güle kullanın ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder