12 Şubat 2012 Pazar

Alicia Keys pantalonumu giymiş...!

şu an şok içindeyim...gece yılın piştilerini incelerken Alicia Keys'in rüküşler listesindeki bir resmi dikkatimi çekti...gerçekten resme bakınca niye rüküş seçtiklerine hak vermişsinizdir heralde ama konumuz o değil şimdilik...o pantolonun aynısını ben iki sene önce yazın giydim hemde tamamen kendi tasarımım...

başta böyle birşey yapmak derdinde değildim ama titizlik hastası annem ve çamaşursuyu sağolsun yanlışlıkla kirli sepetine çamaşır suyu dökmüş birazcık...tabi tam da Alicia'nın üstündeki renkte ve modelde olan ama herhangi bir marka değeri bulunmayan 25 tl lik bir pantolonum da nasibini almış bundan...başta kızdım anneme alalı daha bir ay olmamıştı, doya doya giyememiştim ve bir pantolonum daha annemin temizlik sevdasına kurban olmuştu...T.T

neyse işte, benim aklım pantolonda kaldı herşeye rağmen giymem gerekiyordu çünkü balık etli olmamdan dolayı kendime yakıştırdığım ender pantolanlardandı...aldım elime bir tas, biraz su biraz çamaşır suyu karıştırıp, küvete güzelce serdiğim pantolonuma serpmeye başladım...çamaşır suyu küçük damlacıklar halinde pantalona yayıldı ve işim bitince ortaya baya da güzel birşey çıktı...tabi çamaşır suyunun kokusunun gitmesi için iki kere yıkatmam gerekti...ama gerçekten de çok hoşuma gitmişti...

ama tabi yaşadığım muhitte böylesi bir şey giymek cesaretten de öte delilik isteyen birşey...annemle iddaaya girdik sonunda ''giyersin - giyemezsin '' diye...:)) benden kaçar mı ya ...inat ettim gözümü ve kulağımı kapatıp giydim hatta o şekilde kampüste bile gezdim...xD o.O
itiraf etmeliyim ki birazcık da amele pantalonunu andırmıyor değildi hani...:)) inşaattaki amcalardan pek de farkım yok gibiydi...yadırgayanlar oldu, hem de çok
ama çok beğenip! ''Aaa çok güzelmiş, nerden aldın bunu, hangi markanın bu!! '' diyenler de oldu hani....xD

bir-iki kere bu şekilde giyince sıkıldım zaten bahar mevsimiydi de, dayanamadım ( yırtık pantolonlardan hiç haz etmediğim halde ) oturdum pantolunumu jiletledim...:))

ortaya tam da Alicia'nın üzerindeki gibi bir pantolan çıktı...o şekilde de yalnızca iki kere giydim...ama babamın pantolonuma verdiği tepkiyi hiç unutamıycam '' o ne kızım, köpek mi saldırdı sana?! ''
:))))

sonra baktım ne ben ne ailem, ne çevrem! ne de istanbul buna hazır değil şekilden şekle soktuğum pantolonu diz üzerinden kesip şort yaptım...belki yazın piknikte felan giyerim diye....

***
işte bu resmi gördüğümde söylediğim ilk şey de '' Vay arkadaş! meğer bende ne yetenek varmış, iyi veya kötü yaptığımı ( benim tarafımdan olmasa da ) giyen ünlü var leyn...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder