17 Şubat 2012 Cuma

Dean Winchester ve 1944...;)

biliyorum biliyorum bölüm yeni değil ama yorum yazmazsam çatlardım sanırım... bu sezonun en komik bölümlerinden birisiydi ki 3 defa izledim...Dean W. ve 1944'ler...Allah'ım gözlerime inanamıyorum...
zaten eski zamanlara ve fötr şapkalara aşırı bir sevgim var bir de Jensen Ackles'i o şapka ve o takımla görmek gerçekten paha biçilemez bir duyguydu...olaya bir de Dean W.nin esprileri girince tadından yenmeyen bir bölüm çıktı ortaya...belki de o yüzden 14. bölüm o kadar vasat geldi bana...

neyse ben çok yorum yapmayacağım ama 12. bölümden bol bol caps var elimde...
spoiler diye de uyarmıycam zaten iki bölüm öncesi olduğu için herkes izlemiştir...


Dean'in Sam'i bilgisiyle! ezdiği ilk kareler...

taş-kağıt-makas :)) klasik kardeşler...


veee işte 1944'e ilk adım


parmak hesabı  xD ( neyse ki sonucu bulabildi...)

Dean'i dizide hiç bu kadar yakışıklı görememiştik...hele o saç şekli...:))
ve kendisine yorumu '' Harika...;) ''

izlediği filmleri taklit edip durdu zaten bölüm boyunca...ama hep de çuvalladı garibim...:D

Yılmaz Erdoğan diyor ya hani, işte '' ana fikir ''



güzel silah...
müzik güzel, kıyafetler güzel...bende gitmek istiyorum bu 1944'e ...T.T

ve çok güzel bir bölüm finali...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder