16 Şubat 2012 Perşembe

İnstagram tutkunlarındanım...:)


fotoğraf tutkumu bilen bilir...11 yaşından beri fotoğraf makinesi vardır elimde...hatta '' şipşak - bayan paparazzi - yerel magazin '' gibi lakaplarım var maalesef...genelde fotoğraf çekerken insanlara çaktırmam, öyle '' çekiyorum peynir diyin '' felan da demem...kimsenin haberi olmadan ortamdaki en doğal, en komik ve en rezil fotoğrafları çektiğimden, bir süre yaramaz ortamlarda el yordamıyla arandığı bile olmuştu...bir yerlere makine gizlemişimdir diye, hatta telefonumu bile alırlardı bazen elimden, çünkü iş fotoğrafa gelince alet ayırt etmem... :))

profesyonel değilim maalesef ama bu sene mutlaka eğitimini alıcam ( inşallah ). benim için fotoğraf yemek gibi su gibi bir ihtiyaçtır...geçmişe her zaman büyük hayranlık ve sevgi duyan biri olarak sanırım fotoğrafları bir nevi zamanı dondurmak yada geçmişte yolculuk gibi düşünüyorum...her konuda herkesin görüşü daha doğrusu bakış açısı farklıdır, işte ben de fotoğraflarımda az çok ''ben'i '' anlattığımı ümit ediyorum...malum son senelerde iphone kullanıcılarının favori programı haline gelmiş, hakkında düzinelerce yorum yapılmış, medyada bile çokça kullanılan bir program var...İnstagram...bende bayılarak kullandığım bu uygulamalardan ara ara sizlere sevdiğim resimlerimden birkaçını göstericem...umarım sizler de  beğenirsiniz
:)












2 yorum:

  1. ben de fotoğraf aşığı birisi olarak çektiklerini çok başarılı buldum,özellikle de gece yakaladığın siyah kedinin mavi gözleri,harika!!
    ellerine sağlık :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...
      hem izlemeye aldığınız için hem de güzel yorumunuzdan dolayı...
      bende blogunuza baktım, çok güzel bir blogunuz var...tabi siz daha pfofesyonel fotoğraflar paylaşıyorsunuz...darısı başıma...:)

      Sil