15 Şubat 2012 Çarşamba

Grammy Awards 2012 ( part 2 )

 katılımcı, haliyle de resimler çok olunca part part gitmekten başka çarem kalmadı... 



açılışı Kelly Rowland ile yapıyorum...Kelly bence her zaman zarif bir bayandı... tören de de gene zarif bir elbiseyle çıktı karşımıza...gerçi ben elnisesini pek beğenemedim...üstü çok detaylı etek kısmı ize çok sade geldi bana...belki gümüş desenler bir tık daha az işlemeli olsaydı daha güzel olurdu... makyaşı oldukça sade ki çok yakışmış gene, küpeleri güzel saçı eh işte son olarak yüzüğünü de çok kaba buldum...genel olarak -fena değil- giyebilirim...

bir garip kadın bu Nicki Minaj...Gaganın çakması desem değil kendi halinde biri desem o hiç değil...çözemedim hala...üstündeki kırmızı başlıklı kızın Hollywood stüdyosundan yürüttüğü pelerin olsa gerek, önünde de kocaman bir işleme...bir de kolunda papa...!! ne denebilir ki şu manzaraya... ''papanın yaveri oldum artık günahsız bir hayata adım attım'' mı ?! öyleyse bile suratındaki ifade daha çok ''haha...görünüşüme aldanmayın, daha yapacağım çok şey var'' diyor bence...
yorumu sizlere bırakıyorum artık....


söze ''Barney'' bakışları ile resimde Taylordan çok dikkatimi çeken Neil Patrick ile başlama istiyorum...bakışa dikkat... :)) o an içine barney'in kaçtığına eminim...
gelelim Taylor'a ...bu kızcağızı çıktığından beri sevmiyorum...ellen'nın keşfe ama ben ısınamadım işte...çok romantik takılıyor gerek şarkılarında gerk kliplerinde gerek se günlük hayatında...ama disney'den çıkma olan yaşıtlarıyla kıyasladığımızda ( miley, selena gibi ) tabiyki Taylor onlara bin basar...nispeden daha oturaklı ve aklı başında bir kız hiç olmazsa...
gelelim törendeki haline...elbisesi gerçekten ama gerçekten çok güzel...yok denecek kadar az-doğal bir makyaj, sade bir topuz ve güzel bir sırt dekoltesi...gerçi ben sırtında o kadar detay istemezdim ama böyle de fena değil...bence ( yaşına biraz ağır kaçsa da ) çok güzel olmuş...iyi tercihleri var bu kızın...


kimdir necidir bilmediğim birisi Kelly Osbourne ...ama şu gördüğüm resimlere baktığımda hoş biri diyebilirim! tamamen varsayım tabi...rica etsem birisi bana bu saç rengini söyleyebilir mi? lila diyesim geliyor ama pek de benzetemedim ya neyse...güzel bir elbise, kollarında sert denizci dövmeleri ve gülen bir surat...benim söyleyebileceklerim bu kadar...

Carrie Underwood da her ne kadar ben pek takip etmesem de az-çok bildiğim kadarıyle çok hoş bir bayan...zarif bir elbise, güzel bir saş ve güzel bir makyaj ! yok olmadı makyaja kadar herşeyi güzel olmuş da o makyaj nedir ya...suratını o kadar beyazlatmak için bebe pudrası sürmüş olması lazım...hele de o takma kirpiklere söz bulamıyorum...yarım örümcek var sandım gözlerinde...cıkcıkıck...sana uzaktan bakmak şu an için daha iyi...



pek çok filmde beğenerek izlediğim çok güzel bir bayan Kate Beckinsale ...gerçi Underworld'a kadar pek sevdiğim bir ünlü değildi daha doğrusu ilgilenmediğim birisiydi...ama bence hırçın, eli silahlı ve deriler içindeki karakter için biçilmiş kaftan...güzelliği tam da o kadarkterler için...Zuhair Murad tasarımını giymiş olması gerçekten çok ses getirdi ve o sayede çok da konuşuldu...elbise egrçekten de ona yakışmış ama ben Kate'i daha çok siyahlar içinde görmek isterim....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder