15 Şubat 2012 Çarşamba

The Walking Dead 2. sezon 8. bölüm

vampir ve kurt adamların başı çektiği diziler içinde en çok zombileri sevdiğimi beni tanıyan herkes bilir...oldum olası iğrenç, kanlı-vahşetli filmlere bayılırım...ısırsam mı ısıtmasam mı diye iki saat düşünen bir vampirdense iğrenç yaratıklarla gerilim yaşamayı severim...(tabi filmlerde kaldıkları sürece...) :))
the Walking Dead de zombi filmlerinin/dizilerinin içinde en elle tutulabilir olanları...diğerlerinin bütçesi ne olursa olsun nedense pek beceremiyorlar bu işi...:( yapılan onlarca mantık hatasını geçtim bazı filmlerde koşan, zıplayan hatta uçan zombiler gördüm...o.O

hata seviyesini minimuma indirdiği için bu diziyi çok seviyorum...ve her bölümünü büyük beklentilerle izliyorum, e hal böyle olunca bazen bazı bölümler tatmin etmeye biliyor tabi...2.sezonun aylar sonra gelen 8. bölümü de öyle...7. bölümde şahane bir ara final yapmışlardı ve o günden beri bilgisayar başına geçtiğim her gün yeni bölümü, bölüm hakkında çıkan dedikoduları ve bölüm resimlerini kurcaladım durdum...

söylemeliyim ki bu bölüm gerçekten vasattı...:( ama neyseki son dk içinde can alıcı bir sahne vardı...
daha fazla anlatıp da spoilere girmek istemiyorum...o yüzden eğer dizinin takipçilerindenseniz genede bölümü izleyin derim...:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder