17 Şubat 2012 Cuma

Jojo'nun beğendiğim kıyafetleri

bu kızla aynı yaşta olduğumuzu düşününce nasıl kıskançlıktan çatlıyor olduğumu tahmin edersiniz sanırım...

gerçekten çok başarılı birisi Joanna Levesque kısaca Jojo...8 yaşında katıldığı yarışmada kendinden büyükleri eleyerek, o muhteşem sesi, yorumu ve büyümüş de küçülmüş tavırlarıyla gerçekten de herkesi etkilemişti Jojo...ben Jojo'yu Leave şarkısından beri takipteyim...çektiği filmleri de izledim ve diyebilirim ki oyunculuğu da iyi...şarkı sözü yazarı ve yanılmıyorsam en son yapımcılık işlerine de girmişti...üstelik Disney'in veletleriyle yaşıt olmasına rağmen sansasyonel haberleri yok kendisinin - bu da onu benim özümde '' teenage '' kategorisinde '' Number 1 '' yapıyor... çok gıcık bir yorum oldu farkındayım ama öylesinin daha anlaşılır olduğuna da eminim...:))

neyse anlayacağınız ben Joanna takipçilerindenim...takipçi dediysem pek çoklarının yaptığı gibi değil...nerde ne zaman kiminle yemek yemiş, ne zaman uyumuş, kaç adım atmış gibi sapıkça meraklarım yoktur...kısacası '' fangirl '' kategorisinde değilim yani....


gelelim Jojo'nun kırmızı halılarda, galalarda vs. giydiklerine...

bunlar benim hoşuma giden tercihler....














Jojo hep mi böylesine güzel giyiniyor? diye soracak olursanız cevabım tabiyki Hayır olur...son zamanlarda sahne performanslarında o da Rihanna, Katty Perry gibi saçma tercihler yapabiliyor- onlar kadar olmasa da -...ama genelde olarak bakacak olursak şık birisi...

fark ettiniz mi bilmiyorum ama Jojo takı konusunda da çok başarılı bence...taktığı takıların belki bir kaçı haricinde hepsine bayıldım...bir ara Jojo'nun takılarını da tek tek yorumlamak istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder