15 Şubat 2012 Çarşamba

Grammy Awards 2012 ( part 3 )


zayıflığı her daim kıskanılası bir bayan Gwyneth Paltrow...( şükür yazabildim adını...) çok yetenekli bir bayan ve bu yeteneğini kıyafet tercihlerinde de göstermiş...şık ve sade bir tercih...böylesi bir zayıflığa da yakışmaması imkansız zaten...doğal bir makyaj ama elmacık kemikleri de çok belirgin biraz kilo alsa fena olmaz hani...

sarı tercihi Amber Rose için fena değil ama elbisesini pek de beğenmedim açıkçası...o tonda bir sarıya o ruj da hiç gitmemiş...ama kötü de değil hani...eh olur diyelim orta yolu bulmuş olalım...Wiz Khalifa'nın federosu kıyafetlerine ''cuk''oturmuş...çok sevdim ben tarzını...dövme sevsem de bana göre fazla ama onlar içn oldukça sıradan tabi bu durum...Amber'ınkiler de oldukça göre batan dövmeler...ama dedim ya dövmelerle sorunum yok o yüzden bu ikiliye dövmeler yakışmış...zaten resme bakınca da ancak dövmeleriyle uyumlu oluyorlar yoksa pek bir uyumlu örünmediler bana....





Malin Akerman'ı bu elbiseyle görünce ilk tepkim ''göğüslerine ne yapmış? '' oldu...normalde pek tanımam etmem...filmlerde felan da dikkatimi çeken bir tip değil...ama başka elbiselerle resimlerine bakınca üst bölgesi gayet normal görünüyorken bu elbisenin üst bölgesine bir anlam veremedim...olmuş mu? yok ya olmamış...beyaz kalem elbise fikri hoş olsa da bu elbiseyle hiç de hoş görünmedi gözüme...




gene alçak dağları ben yarattım havasında Paris Hilton...ne de olsa can çıkar huy çıkmaz derler....ama en azından bu sefer elbisesi gerçelten güzel...özellikle önündeki detaylara bayıldım diyebilirim...Paris'e bile bir naiflik kattığı kesin....makyaj ve saç da gayet başarılı...eminim eleştirmenler bu sefer parisi oldukça beğenmişlerdir...Afrojack karalar bağlamış ama yan yana siyah-beyaz olarak fena durmuyorlar hani...ama o boynundaki yıllar öncesinden kalma iğrenç kolye! de ya...daha kendine özgü bir takı bulabilirdi bence....





adlarının Corinne Bailey Rae olduğunu öğrendiğim gerçekten tanımadığım birisi. ne giysisini ne de saçını beğenmedim ama çok da kötü de değil...




abartısı olmayan ama şık bir elbise...takı kullanmamış Julianne Hough ama bence ince bir bileklik yada zarif bir taşı olan ince bir kolye iyi gidermiş bu elbiseye...saçları da hafif özensiz gibi...bilerek böyle yapıldığı belli ama bence onun da istediği tam olarak bu değildi...




Lily Aldrige tam da bir hamileye yakışan bir elbise seçmiş...ya kamile olup da hala bu fizikte olan insanlara nasıl imresmiyorum...Maşallah demeli yoksa nazar değer demi ama...
Miranda Lambert'ın da seçimi fena değil...işlemeleri çok basit kaçmış ama renk ve model tercihi gayet başarılı....ama sorun o elindeki çanta...:S




tanımadığım iki bayan daha...Jane Seymour ve Tia Carrere....klasikleşen ve artık bir iddaası bulunmayan tercihler ....ama saçma şeyler giymekten de iyisir...


Skylar Grey

 

Taraji P. Henson


ki ben Henson'u Persons of İnterest deki takımları içinde tercih ederim...

extralar...


 ??????


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder