10 Şubat 2012 Cuma

Giriş-Gelişme-Sonuç ;)

Selamlar an itibariyle açılmış olan blogumun henüz kayıtsız sakinleri...

kimim ben?
aslında bu soruya vermek istediğim çok ama çok uzun ama bir o kadar da önemsiz bir cevap var. ama ben size ''Beni zamanla tanıyın'' demeyi tercih ediyorum şu an...

peki bu blog ne amaçlı?
Hmmm...tek bir amacı olmayan karma bloglardan birisi olacak ( sanırım ). ben takip ettikçe modadan, milli değerlerimiz yükseldiğinde gündemden, spor veya yarışmalardan, bolca dizilerden, türklerden ve türk olmayanlardan, avrupalılardan ve asyalılardan, filmlerden ve aklınıza gelebilecek çokça konudan...

hani bir zamanların Semra Kaynana'sının tabiriyle -daldan dala- ...

küçük bir not: gerçi zaten anlamışsınızdır ama türkçe-edebiyat derslerinde iyi olduğum söylenemez. büyük harf kullanmam genelde ( tembellikten ) ve üç noktayı çok severim. kesin yazım ve noktalama yanlışları da yaparım...:(
artık görmezden gerlisiniz diye umuyorum...

ilk yazımı okuduğunuz için (tabi o zahmete girdiyseniz ) çok teşekkürler...
bir gözünüz bende olsun, yani arada sırada canınız sıkıldığında bi ziyaretime gelirseniz çok sevinirim...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder